This is me

  2010-05-17 / 22:57:06 / emelie englund /

Jag har inte speciellt många starka sidor, men en av mina starka sidor är faktist att stå för det jag sagt/gjort. Inte i alla tillfällen men 8 gånger av 10 iallafall. Jag tycker inte om att ljuga och säga att det inte är så eller så. Istället säger man som det är och sen får man lösa saker och ting eller så breakar man kontakt helt eller så får man ta skiten. Beror på hur personen tar det !

Jag har inte världens bästa självförtroende och heller inte självkänsla men jag försöker. Jag försöker jobba mig uppåt och ska sluta som värsta vinnaren. Det är det man kommer längst med, ärlighet och en bra självkänsla och att tro på sig själv. Det är mitt mål !

Think about it !



Anonym

Fortsätt så vännen! :)

2010-05-18 @ 22:58:09
URL: http://elintorsler.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0