VAD ÄR MIN DAG?

  2010-05-09 / 18:26:54 / emelie englund /

Jo jag ska berätta för er..

Jag tar hand om mig själv helt enkelt. Sätter oftast inte foten utanför dörren utan är hemma. Tar en dusch med inpackning och skrubb plus baby olja så man blir len och fin. Sen har jag massa olika grejer i håret som är bra, som t.ex silikondroppar. Smörjer in kroppen och tar ett lager brun utan sol kanske? Målar naglarna och filar och fixar gör jag också, såklart!

Det var den "ta hand om mig själv" delen. Sen brukar jag plugga om det behövs, sitta och skriva ner tankar eller liknande. Kanske sy in lite grejer om det behövs (fast det händer sällan) planera inför nästa vecka och blogga så mycket jag kan. Det är ungifär min dag, men olika från söndag till söndag.

Den här färger fick det bli idag :)



Anonym

Hej jag undrar om du har kvar ditt blonda lös hår? isåfall vill jag köpa det. Skriv i bland kommentarer i min blogg så kan vi höras vidare sen.

2010-05-09 @ 18:29:17
URL: http://fightforthis.devote.se
Anonym

Efter att du och johan gjorde slut, mår du inte dåligt? du skriver inte i bloggen om honom eller något.. jag har själv gått igenom samma sak, var tillsammans med min kille i 1,5 år och han gjorde slut. Var det du eller han som gjorde slut? man blir lite nyfiken.. man vill veta din historia.. kan du snälla ta och berätta lite iaf? för du älskade ju honom så mycket och så vidare och jag vet att du inte kan ha kommit över honom så lätt? på bara tre vecor..

2010-05-09 @ 19:27:50
Anonym

Vart kan man köpa silikondroppar till håret? vart har du köpt ditt? :)

2010-05-09 @ 20:48:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0