God morgon mina kära. Jag är uppe rätt tid...

  2010-11-10 / 09:50:20 / emelie englund /

100media_imag070 (MMS)

God morgon mina kära. Jag är uppe rätt tidigt även fast jag är hemma. Har gjort fil med banan och frysta hallon. Super fräscht ! Vill typ spy på snön. Hatar snö ! Är det fler än jag som gör det ? Nej nu är det dags för mig att plugga matte, sen börja på varan idrottsinlämning -.- blä. Puss



Anonym

Hej Emelie ! Jag skulle verkligen uppskatta av hela mitt hjärta om du svarar på de här..

Jag behöver rådfråga dig när de gäller kärleken. Jag och min kille har varit tillsammans i över 2 år nu och har haft de bra hela tiden!

Men för någon dag sen så skrev en tjej till mig att min kille sagt till henne att han och jag har de skit i vårat förhålland, men enligt honom så har han bara sagt att vi bråkat litern gång.. Tjejen hade även upplevt de som att han raggat på henne då han tydligen sagt att han vill träffa henne och att han gillar henneoch frågar efter hennes nummer..:/ men enligt honom så har han aldrig gjort nått av de och han hade tagit hennes nummer från Eniro för att säga till henne att lämna han och mig ifred enligt honom..:/ de värsta är att första gången jag frågade honom så sa han att han inte visste vem hon var och att han aldrig pratat med henne men sen en timme efter så erkände han att att han haft henne på msn men att han bara frågat henne vad hon gör och sånt..

När jag pratade med honom om de igår så blockaden han henne på msn och tog bort hennes nummer och allt o då hade hon skrivit ett sms att hon blivit ledsen för att han blockat henne men han svarade inte på de..

Själv tycker jag att de var riktigt dålig stil att göra så som hon gjort eftersom hon själv är förlovad och har barn. De var ju liksom hon som addde min kille för att fråga hur han har de med mig :o

Men vad skulle du gjort om du var jag? Vem skulle du trott på? Behöver verkligen fitt råd för jag älskar min kille men orkar inte med sånn här skit...



Svara snälla på detta :/

2010-11-10 @ 10:32:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0