SJUK TJEJ

  2010-11-08 / 08:28:28 / emelie englund /
Mådde inge bra igår, Niklas hämtade mig och vi åkte hem till honom. Satt där en stund och ringde sen pappa för jag mådde så dåligt. Hemma tog jag ett bad och kollade på tv bara. Idag vet jag inte hur det känns. Inte det bästa iallafall. Är pavag till skolan nu och ska se hur det känns, annars tar jag med mig böckerna hem. Haha lite kul att se era kommentarer. Damn haha! Hur i helvete kan jag göra mina bröst större ? I o försej på PhotoShop men vafan kom igen. Hhaha ! Hoppas ni inser en vacker dag vem ni faktiskt kommenterar. EN TJEJ SOM ELAKA KOMMENTARER RINNER AV SOM STEARIN PÅ ETT STEARIN LJUS. SÅ F U !!!


Anonym

Jag har sett dig många gånger i irl och du har inte förstorat dina tuttar, du har stora(!), hahah ne men du är ju inte kissie direkt! ... HAHAHA skit i dom som skriver sånt, dom är bara avundsjuka ! Och om du nu gjorde de så skulle de inte ens va deras problem ... Kram bruden

2010-11-08 @ 10:49:54
Anonym

det är bra att du inte tar åt dig av alla knäppa kommentarer, dem som skriver dem är seiöst bara helt retard. du är en av dem snyggaste tjejer jag sett, och fortsätt med bloggen, den är så jävla grym!

2010-11-08 @ 16:51:48
URL: http://emshiie.blogg.se/
Anonym

i love your bloggggg!! :D

2010-11-08 @ 17:22:57
Anonym

vad har hänt med 'min dag'? :)

2010-11-08 @ 22:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0