SLINGAT (?)

  2010-11-25 / 20:02:00 / emelie englund /
Ser ni på den här bilden att mitt hår är i olika nyanser?

Det var någon som frågade mig om det inte är tungt med allt hår, kan svara på det lätt. JA! Haha iallafall nu, i och med att jag har två förpackningar löshår. Det är min gamla som är lite ljusare och den nya är mörk. Jag tycker det är snyggt, eller iallafall på mig i och med att jag egentligen är blond, då är mitt hår ljusare plus att jag har glashår vilket innebär att min färg i håret åker ut nästan direkt.

Grymt ;)


Anonym

vart har du köpt dina beiga klacksor, dom nya? :)

2010-11-25 @ 22:03:09
Anonym

2 förpackningar no way det ser iaf inte fint ut not good stripigt och fake

2010-11-26 @ 18:17:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0