TAGGAD TILL 1000

  2010-11-05 / 01:46:38 / emelie englund /
Jag är halvt sjuk, ska till Segeltorp (Huddinge) imorgon och röjja. Men hosta och förkylning? Men jag skiter it, fyfan vad vi ska ha kul imorgon brudar. PARTY LIKE A ROCKSTAR, eller vad brudar man säga?
Ligger i sängen och fryser, kom hem för typ 2 timmar sen och mina fötter är fortfarande iskalla. Tänkte sätta på K&T show och sen typ en film för imorgon är det städa hela huset som gäller. Några av släkten ska komma och fixa mig en timme innan jag måste dra. Osocialt, men jag planerade mina grejer först. Sen är det som sagt Huddinge som gäller för mig och det ska bli så jävla kul att träffa gamla vänner därifrån plus massa nytt folk.
Nu är det dags, (trumslag) Kenza&Tyra shoooooow. Puss o sov gott


Anonym

så GRYMT jävla vacker emelie!

2010-11-05 @ 19:23:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0