TODAY'S

  2010-11-09 / 20:49:15 / emelie englund /


DAGENS:
Humör: Sjuk, nere, irriterad, sötsugen
Plus: Fått vila ut
Minus: Orkar inte va hemma mer
Låt: The Schript - For the first time
Önskan: Att jag blir frisk, har en fet godispåse, kunde åka och sola,
träffa min vänner
och att det ska bli helg. Sen en kille att smitta ner med massa pussar skull jag inte tacka nej till.
Saknad: Någon att ligga brevid och berätta hur mycket jag älskar honom (förhoppningsvis)
Händelse: Droppade äckliga droppar i öronen, pga öroninflamation.
Ser framemot:  Fredag&Lördag. Sen ser jag framemot att bli stoor. haha!
Kläder: Stoooooora mjukisbyxor&en mjukiströja.
Frisyr / smink: En ful jävla bulle på huvet och inte en skvätt smink.
Planer: Antagligen ligga här tills jag dör. Desperata hemmafruar snart.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0