SVAR PÅ TAL

  2010-11-22 / 00:25:30 / /
Hej! Vad hände med dig och din pojkvänn?:(
Vem gjorde slut ? Jag skulle vara jätte tacksam för svar! ;)
Hejhej! Ja du, haha det var en tag sen det tog slut. 3 månader nu, och det ar jag som gjorde slut pågrund av olika anledningar. Det är som det är och jag mår bra, dock inte utan honom helt så vi har kontakt än idag.

vart har du köpt blusen? :) jätte fin!
Blusen är köpt på Gina Tricot för länge sen. Finns tyvärr inte kvar ! 

jag har tidigare läst att din söta kompis var gravid, men det är ganska länge sen. Gjorde hon abort eller ska hon behålla barnet? Jag gjorde nämligen en abort tidigare i år(16 år)
Hon gjorde abort för ett par månader sen..


om du får utväxt betyder det att ditt hår växer?
Tänk om det kunde vart så.. Hah nej men mitt hår går tyvärr av :(

Gör du dina bröst sörre? Hur då?
Haha nej det gör jag absolut inte, det ända jag ändrar på mina bilder är kontrasten !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0