VA FÖRSIKTIG

  2010-11-03 / 12:20:27 / emelie englund /
Vill bara säga till er med hårförlängning att vara försiktiga med clipsen. Sätt dom helst inte på samma ställe hea tiden för då får du dom här fläckarna i håret som jag fått. Inte sådär jätte kul och jag har fått turen (oturen) att får det precis vid min bena, vilket syns hela tiden. Iförsej har jag haft förälngning i 3 år nu, om inte mer och det sliter mer på håret än man tror.
Be carfull!


Anonym

det är ju din utväxt som syns? man ser ju hårstrårna att dom går utifrån fästet.

2010-11-03 @ 13:10:50
Anonym

kanske ett tecken från ovan att va lite mer naturlig i fortsättningen. men du kanske har planer på att bli nya michael jackson

2010-11-05 @ 05:26:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0