Sämst uppdatering men jag får inte igång i...

  2010-10-06 / 22:19:04 / emelie englund /

100media_imag029 (MMS)

Sämst uppdatering men jag får inte igång internetet hemma. Får bli sådana tråkiga inlägg tills dess det funkar. Kom iaf hem från skolan oxh tog det lugnt. Sen träffade jag Niklas och skulle kolla skor men insåg att skopunkten i länna va stängd så det blev mat och sen möta poolers. Är Nydushad och ska fixa lite i rummet tänkte jag. Imorgon blir det barnvakt och uppdatering :) vi hörs puss



Anonym

emelie får jag bara fråga.. du verkar va en skit underbar person, eller du ÄR säkert det! jag ser verkligen upp till dig osv. men i verkligheten kollar du snett som fan, varför det?

2010-10-06 @ 22:22:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0