LOVEPROBLEMS

  2010-10-01 / 17:43:50 / /
Jag och en kille började snacka för några månader sen, vi träffades en gång. Sen sa han till mig att om jag ville träffa honom så skulle jag träffa honom på fester, för att han inte hade tid? så jag slutade snacka med honom för att det var omoget. Sen en dag för typ två veckor sen, så satt jag och en kompis på en fredag och hade ingenting att göra. så jag smsade honom och frågade om han visste någon fest. men det gjorde han inte, sen började han skriva till mig på msn senare på kvällen/natten. Sen träffades vi nu i helgen, då hade han druckit lite, efter att vi hade pussats och a du vet allt sånt så gick han runt och skröt om det? sen träffades vi dagen efter igen för att snacka eftersom jag blev sur. Men hade kollade bara mig rakt in i ögonen och sa "amanda jag gillar dig verkligen" sen en puss på munnen, det är klart man faller pladask för personen? sen gick vi och höld i hand hela kvällen. Han gjorde mig så jävla lycklig, andlös och allt. Fast många utav hans vänner sa att han utnyttjade mig, (min kompis storebror t.ex) men eftersom jag redan hade fallit för honom så ville jag såklart inte lyssna. Utan litade på killen jag giillar. Och jag vill verkligen ha honom, jag kan hugga av min högra arm för hans skull. Jag överdriver inte, HJÄLP MIG? :(  Btw, din blogg är bäst. Spelar ingen roll vem man jämför med!

Oj, det där lät inte bra. Killar har den lill grejer för sig att skryta, speciellt om tjejer. Samtidigt som vi också kan göra det. Men oftast killar. Omoget om du frågar mig. Om det är en kille som inte tar sin tid för DIG så är det jävligt tråkigt, en pojkvän (om det nu skulle bli så) Ska inte lämna sina kompisar för en flickvän. Men man måste offra lite. Jag vet inte om han har plugg, sport och annat att göra. Men om han tycker om dig så mycket som han säger att han gör, så ska han ha tid.
Man ska inte alltid tro på vad alla andra säger, skapa din egen uppfattning men ha dina vänners/bekantas åsikter i bakhuvudet. Tänk på det, om han beter sig konstigt, gör samma misstag om och om igen så är det något skumt på gång. Offra aldrig för mycket för en kille, han kan lämna dig lika mycket som han fick dig att fastna. I stort sätt gör du absolut som du vill, men jag vill bara tipsa dig i och med att jag gått genom så mycket när det kommer till kärlek. Jag vill önska dig lycka till och hoppas det blir bra vilket val du än gör. Puss tack så jätte mycket söta du


Anonym

Hejsan Emelie!

Mitt namn är Sandra, 15 år gammal & går i årskurs 9.

Fan asså, jag måste bara säga att jag bokstavligen ÄLSKAR din blogg. Jag diggar dig som fan, din stil och resten med! Jag vet egentligen inte varför jag skriver till dig, men jag va bara tvungen att säga att du har ett fan här nere i malmöö hahah

Pusshajsen!

2010-10-01 @ 19:37:13
Johan

har du skype ?? Emelie

2011-03-29 @ 23:48:08
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0