..

  2010-09-30 / 08:13:55 / /
Har ni några kärleksprolem jag kan hjälpa er med eller som ni vill dela med er av?


Anonym

Hej. Jag va tillsammans med en kille i somras, vi va tillsammans i 3 månader. Men det tog slut och vi pratar inte längre..

Men nu är det så att jag pratar med en annan kille. Men jag är inte helt säker på om jag vill satsa.. Är rädd för att bli sårad efter i somras..

Va tycker du? Behöver verkligen lite tips & råd. Kram<3

2010-09-30 @ 10:16:20
Anonym

ja.. jag och min kille har varit tsm i 13 hela och halva månader och nu är det en månad sen det tog slut. och han har tydligen hittat ny. jag mår så jävla dåligt och vill ha tillbaks honom så jävla mkt. jag är självmordsbenägen och vet inte hur jag ska göra..?

2010-09-30 @ 14:03:42
Anonym

vad ska jag göra, jag börjar få känslor för min bästaväns förra pojkvän. han är helt perfekt. men hon har inte kommit över han helt ännu. vad ska jag göra?

2010-09-30 @ 14:55:29
Anonym

Det tog slut med min kille förra hösten och jag kan fortfarande inte glömma honom efter så länge. Vi träffades några gånger med långa mellanrum under början av 2010, men det hela var som en lek för honom. För varje gång växte mina känslor mer och mer och det är nog det som gör att jag inte kan glömma honom idag. Vi pratar fortfarande och han har förklarat att det enda han kan tänka sig med mig är att ha mig som hans kk. Men jag vill ändå inte tro att de bara är det han vill, för ibland säger han andra positiva saker med. Allt dehär är väldigt svårt för mig och jag skulle kunna göra vad som helst för att få honom igen. Men ändå känns det som att jag måste glömma honom efter alla gånger han sårat mig. Vad tycker du jag ska göra? Hur ska jag glömma/få honom att verkligen förstå?

2010-09-30 @ 15:30:08
Anonym

Samma här som den första.. var med en pojke i sommar, men det slutade efter 3 månader, vi bor på ett visst avstånd från varandra och vi prater inte längre. Hans kompisar på andra sidan säger att han fortfarande har känslor för mig, men att han är lite blyg.. Och nu har jag en sak med en annan som är en bra kille, men jag är inte säker på mina känslor, eftersom honom jag var med är i mina tankar hela tiden. Jag är inte säker på om jag ska försöka att glömma vem jag var med i somras eller inte.. ett problem är att jag har svårt att öppna mig för folk jag inte känner mig säker med, har inte den bästa självförtroende heller, så allt är en enda röra!



Ledsen om min svenska inte är så bra, men tyckte att det var lättare att förstå än om jag skriver på norska. Behöver verkligen lite råd! BTW du är super, och älskar din blogg;)

2010-09-30 @ 15:44:23
Anonym

är det bara jag som känner att september ger dålig a kärleksvibbar ? nästan alla i min omgivning har problem med kärleken. både par & singlar, stora som små. just denna månaden. ;s

2010-09-30 @ 16:39:37
Anonym

jag skulle vääääldigt gärna vilja ha hjälp me en kille.. men då är de bäst att du vet hela historien o den är lång! kan man ta det nån annan stans med dig?

2010-09-30 @ 16:58:17
Anonym

har du ngn erfarenhet av svartsjuka pojkvänner? min pojkvänn är sjukt svartsjuk utav sig jag vet fan inte vad jag ska ta mig till.. känner verkligen hur hela vårat förhållande håller på att gå åt helvete pågrund utav detta... vill ju heller inte lämna honom eftersom jag älskar han så otroligt mkt.. så några tips?

2010-09-30 @ 18:22:11
Anonym

jag har en kille, vi har varit tillsammans länge! :)

det tog slut i somras, men vi är tillsammans igen typ ;D ;D

men alltså .. jag är så osäker, jag är så svartsjuk. och blir det lätt! vad ska jag göra? /;

han blir så sur på mig om jag säger något om saker och ting, eftersom han nog fattar att jag e svarsjuk. jag e så rädd om honom. men jag vill vara med honom, men jag måste ha tips på hur jag ska fixa detta!

2010-09-30 @ 18:38:00
URL: http://minih.bloggplatsen.se/
Anonym

Okej,du kanske kan hjälpa mig.

Jag var tillsammans med mitt ex i ungefär 7 månader,när en dag vi små tjafsa lite och där tog allt slut. Fast de var inte därför "han" gjorde slut han gjorde slut för att han hade en annan aso han va otrogen mot mig. Nu har de gått 2 månader sen vi gjorde slut och han kan skriva ibland sådär ifrån ingenstans,frågan är nu bara gillar han mig fortfarande eller? Och till de andra hur fan ska jag kunna sluta tänka på honom och bara gå vidare me mitt liv för just nu känns allt så meningslöst

2010-09-30 @ 19:35:58
Anonym

Jag är på g med en kille, och denna gången verkar det vara seriöst. Jag vet bara inte hur jag ska göra för jag är så gryymt blyg. Det är mitt första seriösa förhållande, och aa. Som sagt, jag gillar honom sjukt mycket. Har du några tips på vad jag kan göra för att verka mer bekväm i hans nähet?

Ajuste, en sak till. Vad ska man göra med killen första gången man umgås? :)

Taaack om du svarar!

2010-09-30 @ 19:47:11
Anonym

hej :) jag gillar en kille men jag vet inte om han gillar mig tillbaks..hur märker man när en kille gillar en? får lite konstiga signaler från honom, ibland kollar han och nästa dag kollar han inte alls! haha blir lite confused eftersom jag är såå kär i honom..

2010-09-30 @ 20:33:55
Anonym

jag har kille vi har varit tsm över ett år men jag har börjat tröttna orkar nt bry mej om vårt förhållande men jag är ändå rädd att förlora han , jag tänker mycket på mitt ex vad ska jag göra snälla hjälp mej!!!

2010-09-30 @ 21:01:40
Anonym

Jag har hittat en kille på Facebook som jag brukar prata me . Jag har fått hans nummer och smsat att han e söt Men jag vet inte hur jag ska fortsätta . Jag vill gärna träffa honom på riktigt men jag vet inte hur jag ska göra :( !

2010-09-30 @ 21:10:54
Anonym

jag va tsm med en kille, för ungefär 9månader sen, jag har kommit över honom, men nu har han hittat en ny. jag tänker på honom varje kväll, och blir glad när jag ser honom. men samtidigt blir jag irreterad på hans beteende, han har förändrats jätte mycket, han säger typ saker på driv, som man kan ta åt sig av, som at man är ful, tjock, hit o dit. gillar jag honom forfarande och inbillar mig att jag har kommit över honom, elr är de bara någon slags förtjust grej? och han o den här nya tjejen, jag har fått reda på att de e oseriöst mellan dom, men han säger att de e helt seriöst, och sen snackar han om dom två hela tiden, och aso även om jag säger att jag inte bryr mej fortsätter han. försöker han göra mig avensjuk, elr vad gör han? snälla hjäp!

2010-09-30 @ 21:42:25
Anonym

jag är hur kär som helst, aldrig varit såhär kär, jag och min pojkvän har snart varit tillsammans fem månander och han är världens sötaste och säger alltid när vi träffas att han älskar mig och allt möjligt. men ibland blir jag bara allmänt avundsjuk om han typ ska på fest eller något med sina kompisar som är tjejer då med, klart han får de ch allt vill ju att han sa ha kul, men jag blir depp och ledsen och orolig ändå när han är iväg, och ändå lita jag på han.. hatar att det ska vara så. men jag vet inte vad jag ska ta vägen ibland.

pusss, jättefin blogg har du!!

2010-09-30 @ 22:14:50
URL: http://loooooouise.devote.se
Anonym

Jag och en kille började snacka för några månader sen, vi träffades en gång. Sen sa han till mig att om jag ville träffa honom så skulle jag träffa honom på fester, för att han inte hade tid? så jag slutade snacka med honom för att det var omoget. Sen en dag för typ två veckor sen, så satt jag och en kompis på en fredag och hade ingenting att göra. så jag smsade honom och frågade om han visste någon fest. men det gjorde han inte, sen började han skriva till mig på msn senare på kvällen/natten. Sen träffades vi nu i helgen, då hade han druckit lite, efter att vi hade pussats och a du vet allt sånt så gick han runt och skröt om det? sen träffades vi dagen efter igen för att snacka eftersom jag blev sur. Men hade kollade bara mig rakt in i ögonen och sa "amanda jag gillar dig verkligen" sen en puss på munnen, det är klart man faller pladask för personen? sen gick vi och höld i hand hela kvällen. Han gjorde mig så jävla lycklig, andlös och allt. Fast många utav hans vänner sa att han utnyttjade mig, (min kompis storebror t.ex) men eftersom jag redan hade fallit för honom så ville jag såklart inte lyssna. Utan litade på killen jag giillar. Och jag vill verkligen ha honom, jag kan hugga av min högra arm för hans skull. Jag överdriver inte, HJÄLP MIG? :(



Btw, din blogg är bäst. Spelar ingen roll vem man jämför med!

2010-09-30 @ 22:39:53
URL: http://amandauu.blogg.se/
Anonym

jag är jättekär i den här killen vi träffades i skåne (där han bor. Vi tog inte varandras nummer eller facebook ingenting alltså, och jag tänker på han hela tiden han är allt jag har i mina tankar. Det finns ingen annan kille känns det som. Sjukt jobbigt....

2010-09-30 @ 22:55:57
Anonym

Vad ska du göra egentligen? "hjälpa" ? haha.. Hur många ggr har du och Johan gjort slut?

2010-10-01 @ 00:08:04
Anonym

jag hade en kille sen gjorde jag slut. Började träffa en annan och insåg att jag ville ha tillbaka mitt ex. Sitter inte i en sån skön sits

2010-10-01 @ 11:30:04
Anonym

jag snackar med en kille och vi har bestämt att vi ska träffas, men han vågar inte träffa mig själv, tror jag så han har inte träffa mig än.. Han säger att han vill träffa mig men varför träffar han inte mig? Jag gillar honom väldigt mycket, vi har träffas i skolan och när han har vart med sina kompisar, men inte själv, vad ska jag göra?

2010-10-01 @ 16:22:29
Anonym

Ungefär 5 månader sen så började jag snacka med en kille på min skola och han ville träffa mig. Vi kände inte varandra, och han frågade efter sex hela tiden, lite konstig var han och helt oseriös, men jag började gilla honom så kunde inte sluta snacka med honom. Men aa vi träffades en gång och sen slutade han höra av sig. Sen nu, så har jag snackat lite med hans kompis och då börjar han som jag snackade med först att börja prata med mig om att han var ledsen för att han var så cp innan och för att han inte har hört av sig. Så leker han helt oskyldig och säger ofta du dissar mig för han, och skickar massa hjärtan och skit. Asså jag är verkligen hur trött på han som helst! Jag hatar han verkligen! Skulle gärna vilja hämnas men vet inte riktigt hur haha. Snälla hjälp mig vad ska jag göra och vad tycker du om det hela?:D

Grymt bra blogg!

2010-10-01 @ 21:07:52
Anonym

För nåra månader sen så var jag tsm me en kille som bor i Gbg (jag bor i Sthlm). Jag älskar honom o han kändes verkligen som den rätta o jag vill ha tillbaka honom. Men de finns två problem:

1, han bor i Gbg, jag i Sthlm

2, Jag vet inte hur jag ska säga till honom att jag fortfarande älskar honom.

Snälla hjälp mig Emelie! Du har en skitfin blogg förresten o du e skitsöt o verkar jättesnäll :)

2010-10-02 @ 22:20:34
URL: http://liinneaaz.blogg.se/
Anonym

har många kill-problem..



den jag tror att jag gillar har tjej. men när vi är med varan så håller han på & sitter nära mig, kramar mig & håller typ på så rätt mkt:o

Tycker han om mig eller ? blir det förvirrad:(



Din blogg är bäst ! <3

2010-10-03 @ 12:40:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0