I CAN'T FORGET

  2010-09-21 / 22:40:24 / deep /
Sommar sommar sommar, vilka tider det var. Att lära känna nytt folk, festa, umgicks, varm kvällar. Kommer sakna sommaren 2010 så jävla mycket och kommer minnas den ännu mer. Kan nästan minnas hur mycket alkohol jag druckit, hur många fester jag vart med, hur många killar jag pussats med, hur många tjaffs jag haft, hur mycket pengar man la ut på mat för att kunna äta pizza med vännerna. Rhodos var så avslappnat, roligt och varmt. Man fick sin egen tid. 1 vecka av 10 var jag med min själv. 7 dagar av 70. Resten var det alltid någon brevid mig. Spelade ingen roll om jag var tillsammans med exet eller inte, då fanns mina vänner där och fick mig på super humör.
Så vill jag ha det, min vänner står alltid kvar. Och jag kan ibland ine förstå vilka underbara människor jag har runt om mig. Blääää, nu blev det något helt annat. Men jag älskar er !!!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0