THIS IS ME, EMELIE

  2010-09-10 / 07:39:13 / deep /


Jag är inte den personen som bryr mig speciellt mycket om hur jag ser ut och om jag har smink eller inte skiter jag i. Jag trivs självklart bättre med smink. Men what the fuck, jag är som jag är? Folk får jag säga vad dom vill, jag bryr mig inte direkt.

Förut var jag en person som tog på mig mjukisar när någon tyckte att jag var tjock.För mjukisbyxor "gömde" mina ben. Jag hade inte jeans en stor del av 6:an eller 7:an. Har alltid haft komplex för mina ben på något sätt. Fråga mig inte varför, men så är det bara. Men för att få bort sina komplex måste man börja som i mitt fall visa sina ben. Nu går jag aldrig runt i mjukisbyxor i skolan för jag skiter i vad folk säger. Kan inte säga att allt handlar om svartsjuka för det gör det säkert inte. But I'm what I'm and that's all I'm.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0