DET VA ETT JÄVLA LIV

  2010-09-01 / 22:54:09 / emelie englund /
Sådär, nu är designen klar och magen mätt. Har dock inte ätit såhär sent om ni uppfattar det så. Utan jag käkade, hjälpa mamma att fixa lite låtar till hennes telefon. Lossaspappa hade lite arbetskompisar här hemma och satan vad det lät ner dom tjoade medans spelet BUZZ var igång. Haha man blev lit smått irriterad när brorsan faktist sover och jag hörde inte ett ljud från min dator när det var på högsta volym. Sen åkte vi och hämtade Syster från jobbet och hon övningskörde hem. Gick super, tog lite längre tid. Menmen, vi svängde förbi statoil också för att köpa lite gottigott. Jag är ju trots allt sjuk och kommer va hemma imorgon också, hade feber idag och jag vägrar vara sjuk i helgen. Min och älsklingens 11 månaders dag faktist (vi börjar inte om)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0