HALV TAND JÄVEL

  2011-04-03 / 23:50:46 / emelie englund /
Ja justja ! I lördags hände det något förjävla onödigt. Min tand gick av, min framtand. Inte vilken jävla
tand som helst, utan den som syns mest. FRAMTANDJÄVELN. Hur lyckas du Emelie? Ja det är frågan,åt
en Dumble klubba vilket var det dummaste jag gjort på länge. Den hade vart i kylen så den var ap hård.
Viste inte jag så jag tog en tugga och sen var den av. Dock är det en plastbit jag satte på för många år
sen och det gjorda jag för den gick av då jag krockade med en gammal barndomsvän. Men tand-biten
satt i många år och nu ser jag ut som ett missfoster igen. Kul :)
MEN, himla tur (eller tur o tur)att en liten flisa på min andra framtand gick av tidigare i veckan
så jag redan har en tandläkartid redan på måndag, alltså imorgon. Så får skämmas en stund
i skolan och sen är den hel igen :)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0