I WANT TO CHANGE

  2011-04-12 / 21:26:13 / emelie englund /
Hej readers !
Här sitter jag nyduschad efter en såkallad "powernap" 3 timmar... Hm ! Värdelöst.
Höll på att slagga in på No'n och drog hem för att kolla på en film och ta det lugnt.
Klart jag somnar... Hur ska det här gå? Har Nationella 8.30 imorgon och måste
kunna somna inatt :o Men det löser sig, Somnar alltid så sött brevid min J!
Pratade lite med mamsen om att jag alltid är så himla trött.
Kan bero på att jag äter dåligt, äter nästan aldrig frukost .
Vilket är det viktigaste målet om dagen, sen får jag sån
magsyra så det skriker om magen och äcklig mat i
skolan vilket gör att jag inte äter någonting förutom
middag dagen innan. Sen kanske man trycker i sig
lite kvällsgott vilket jag är bra på och då är det
det ända man har i magen.. Så jag ska börja
äta sundare, börja röra på mig mer och ta
en macka på morgonen. Sen måste jag
börja ta hand om mig själv mer. Åh!

Have a lot of things to do. Now u know that two .




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0