I'M WHO I'M

  2011-04-10 / 19:22:25 / emelie englund /
Viste ni att det här pinsamma videon jag gjorde för 2 år sen, den gjorde min blogg
"stor" som den är nu. Jag har 800 unika besökare per dag vilket jag nöjer mig med.
Det är mycket pågrundav fjortis videon. Jag skämde ut mig, proveserade och det gjorde
mycket, ännu idag får jag komentarer där det står "jag såg din fjortisvideo på youtube,
och du är mycket finare" eller så är dom helt tvärtom. "Fyfan vad pinsamt" osv. Men wtf
det tar jag, den har även vart med på många andra sidor där videon har lagts in
med rubriker som "WTF?"

Vad säger man? Det var då, och det är bara jag som vet att jag inte var seriös. Andra
behöver inte veta om det. Nu är jag den jag är, och dom 430 000 människorna som
sett den kan dömma. Men dom vet inte förnst dom klickar in här och ser att det är en
helt annan person dom ser. That's the problem and I don't care ! I'm who I'm today


Anonym

Rent utseendemässigt så är du tio gånger snyggare i blont jämfört med den tråkiga bajsbruna färg du har nu, den gör att du ser ut som en gammal kärring.



"fjortis" är ett beteende, du kan va fjortis i vilken hårfärg du vill.



Sen stavas det "provocera".

2011-04-10 @ 19:59:10
Emelie

Haha är du så patetisk att du skriven kommentar till henne för att du är avundsjuk och sen vågar du inte skriva namn eller blogg om du nu har en?....



(Inte till dig Emelie)

2011-04-10 @ 20:49:49
Matilda

Hittade din blogg faktiskt genom den videon för ca ett år sedan och har följt din blogg sen dess, kan säga att du annars ser så mycket vackrare/finare ut i svart hår, du är en av få som verkligen passar i det :)

Kram!

2011-04-10 @ 21:01:56
josefin

jag hittade din blogg för riktigt länge sedan på grund av den videon och följt din blogg ända sen dess och tycker om dig och din blogg lika mycket som jag alltid gjort och har alltid fattat att videon varit ironisk och det har du till och med tagit upp flera gånger i bloggen osv.

det jag vill säga är att du har en fin blogg och om videon ger dig fler läsare är det bara bra ju :)

fast tycker att du ser bättre ut nu än innan

peace and love /

2011-04-10 @ 21:19:49
paula

shit vilken skillnad, utseendemässigt :o



älskar din blogg :)

2011-04-10 @ 23:41:40
Kim

De verka va en asbra tjej:)! fast tycker att du förändrats från förr :/ tycker nästan de va roligare att läsa bloggen typ förra året.. då du va blond o du verkade ha roligare o utseende mässigt så såg jag faktiskt upp till dig :)! du e ju fin vilket som, bara säger att du borde fundera på att bli blond och busig igen :D! MVH

2011-04-11 @ 01:57:49
fast lesare

haha, hun over må være sjukt avundsjuk! du är en av dom snyggaste tjejerna jag har sett iaf! och jag må inrömme at du er mycket snyggare med brunt hår - fast du var like fin i blond! Men at du er sjukt snygg i brunt! fattar? :)

jag älskar din blogg og besöker den verje dag! och det tror jag du vet allerede, eftersom du kanske kjenner igen mig med ip-adressen ;D

2011-04-11 @ 08:36:09
Ante

Om du blir blond så blir du klart snyggast i sverige!

helt ärligt, liksom då var du så ***** snygg att det finns inte.. seriöst och jag har typ 12 KILL kompisar som tycker lika

2011-04-11 @ 14:42:12
Johanna

Hittade din blogg genom denna video för ca 1½ år sen och har följt den sen dess!

Tycker du passar i alla färger på håret! Du är skiit sööt verkligen!

2011-04-11 @ 19:30:29
URL: http://johannawallins.bloggplatsen.se/
moa

haha, jag fattade typ direkt att du var oseriös på videon, verkade iaf så.. men aja! om du inte lagt ut videon hade jag nog aldrig läst din blogg idag och jag beundrar dig som fan! för du är så himla underbar liksom. din blogg är bäst och hela du är grym & sjuktsjukt fin! passar jättebra förresten i båda färgerna :)



puss!

2011-04-11 @ 21:08:52
URL: http://moaaas.myshowroom.se
anna'

hittade också din blogg via videon, och fick en chock när jag såg att du inte var fjortis. detta var bara cirka ett år sedan om inte mindre. gillar din stil och attityd till saker och ting och alla har vi gjort pinsamma saker, that's life.

2011-04-12 @ 22:32:02
Hanna

kände inte igen dig :O Det kanske va så jag hitta din blogg för ett bra tag sen :P haha

2011-04-18 @ 23:05:52
URL: http://hannaakh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0