STANDARD

  2011-04-14 / 08:13:24 / emelie englund /
God morgon !

 

sorry för dålig uppdatering. Hade skola igår och sen hem med kusinen Malin och senare dans. Kom hem till pojken 10 och då åt vi mat och la oss sen och kollade på film. Därav ingen uppdatering. Jag sitter som vanligt på bussen när jag bloggar såhär tidigt. Det har blivit en standard ;) haha.

 

bara idag och imorgon kvar, sen är det lov !!! Skönt som fan. Have'nt told you, men jag och Johan åker bort i helgen. Nämligen till vårat landställe. Ska bli skönt att komma bort. Där blir det och bada balja, basta och åka fyrhjuling. Vi åker från fredag till söndag :) annars händer det inget speciellt tycker jag . Ha en fin dag puss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0