SVAR PÅ TAL - SVARTSJUK

  2011-04-01 / 20:24:48 / /
Jag blir lätt svartsjuk. Det är så jobbigt att vara så överdrivet svartsjuk. Jag menar, är det normalt att bli typ ledsen/sur när ens kille blivit vän med en tjej på Facebook? Då börjar jag undra hur han fått kontakt med henne och sedan lagt till henne eller tvärtom osv. Eller ifall han har en bild med tjejer eller en tjej. Alla möjliga saker. Åh, kan man ändra på det tror du? Jätte jobbigt. Puss, du är jätte söt föressten!

Självklart kan man ändra på det. Jag har aldrig vart sådär svartsjuk av mig. Vet inte hur det känns
heller, men försök släppa det. Det brukar oftast vara såhär att om du är den som är svartsjuk
och din pojkvän inte är det så tycker du att han är korkad som pratar med andra tjejer osv. Men
en sak ska du tänka på. Tycker du att det är okej att du pratar med dina killkompisar? För det
kanske är hans tjejkompis och inte något ragg? Tänk på vad du själv gör. Det ska vara gämnställt :)


kim

hej, jag pratar med en kille som jag verkligen gillar o tror att han oxå gillar mig :) menmen jag vill att det ska bli mer än att bara prata med varran, hur ska jag få honom att förstå det? :/ (jätte tacksam för ett svar!)

2011-04-01 @ 23:57:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0