NO EXCUSE

  2011-04-21 / 11:20:22 / emelie englund /


(bildbrist)

Tjena Tjena!

Ska inte be om ursäkt för ingen uppdatering igår, för min mobil var död och jag
var knappt hemma igår. Full rulle hela dagen. Åkte däremot till Johan också! Så
nu sitter jag hos honom och kan därför i lugn och ro blogga. Mitt internet suger
hos min far ..

Igår träffade jag Elin&Elin. Vi var i centrum, åkte hem till Elin och sen åkte jag hem. Då
körde papsen mig till mamma så jag kunde hämta grejer (packningen) och sen hem för att
snabbt packa väskan och springa till bussen som skulle ta mig till Djurgårdsplan, där blev vi
hämtade (jag&Johan) och fick skjuts hem. Så en skön film och slaggade :) Där har ni min gårdag




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0