INTE LÅNGT KVAR

  2011-08-01 / 14:28:13 / emelie englund /
Hejsan hopsan!

Första jävla Augusti idag, helt sick vad tiden springer iväg. Jag börjar om 2 veckor lite
drygt vilket även är ap drygt. Men roligt :) Det här sommarlovet har inte vart speciellt
alls. Hade lika gärna sovit hela sommarlovet, eller jobbat varje dag eller till och med
gått i skolan. Tragiskt nog. Vädret har i stort sätt sugit, jag har knappt rört mig till stan
och ja.. inte mycket mer än så.

Jaja, sitter hemma. Fick sova ut idag och sov till klockan ett. Skönt! Har sovit fem - sex
timmar de senste dagarna vilket inte är speciellt bra. Och btw glömde jag min kamera
hos Elin i förregår så nya bilder får ni inte förnst onsdag om jag inte minns fel? KUL..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0