MG

  2011-08-14 / 22:24:52 / emelie englund /
Gud vad den här sommaren bara flygit iväg. Inte mycket till minne har den gett heller.
Det ända jag gjort är varit i Mallis, i Dalarna, vart med mina vänner och partat. Ungefär,
har på riktigt inte ens badat i Svenskt vatten den här sommaren. Har inte ens satt min
fot på en strand i Sverige. Det är rätt sjukt, kommer ihåg att alla andra somrar åkte man
alltid till Dalarö, satt på bussen som var så kokhet.


Det ända egentligen bra med den här sommaren är den nya skolan som kommer,
dom nya vännerna och möjligheterna. Fast även det stressiga och nervösa. Jag är
van med min klass, eller var van. Där var vi allihop som en stor familj. Vi alla såg
varandra på det sättet man ville synas på och frågan är om det blir samma sak på
gymnasiet. Alla hr dock mer att tänka på, tror inte så många bryr sig om alla andra
i år. Jag tycker det ska bli sjukt kul att börja, att gå foto, få en egen kamera, lära
sig mer inställningar och photoshop. Jag har även träffat en tjej som ska gå i min
klass. Line, hellou handsome (antar att du läser det här) Så det är skönt att ha ngn
sådär första dagen och självklrt de tre åren också :)
MG - Media Gymnasiet


fegisen

ska också börja o är skitnervös.

känner ingen. =/

2011-08-15 @ 18:51:09
Jonna Erlandsson

Oj kom in på din blogg av en slump och såg detta! Jag går där, också i fotoklassen fast börjar tredje året nu, haha! Hoppas du kommer trivas, det är en riktigt skön skola :)

2011-08-17 @ 21:56:54
URL: http://jonnaerlandsson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0