NOT MORE THAN THAT

  2011-08-08 / 14:20:38 / svar på frågor /


Har fått massa frågor om Johan och ja nu är det slut. Vi hade nästan två år tillsammans
och utav olika anledningar tog det slut. Jag behöver egentligen inte säga dom anledningarna
för det har ingen betydelse. Vi har gjort slut och så är det och kommer förbli. Jag vill leva
mitt liv och tröttnade helt enkelt. Två utav alla tusen anledningar. Vi hade det bra, min första
och största kärlek och det är en person jag aldrig kommer glömma, men såhär blir det när
man inte kommer överens och ja.. Inte mer än så. Jag är singel, livet leker och snart är det
ett helt nytt gymnasium jag ska börja i med nytt folk och nya möjligheter. Då behöver jag all
tid jag kan få till det. Jag vill bli något utav det jag går - foto. Därför väljer jag att det blir såhär.
Och som jag sagt är det självklart inte den ända anledningen. Mer än så säger jag inte nu.




Anna <3

sjuuuukt snygg på din header ;)

Vars har du köpt dom brillorna?

2011-08-08 @ 18:09:06
URL: http://littlelovely.blogg.se/
Carro

Du ska inte behöva förklara dig varför det tagit slut. Jag blev själv tillsammans med en kille när jag var ung och det höll också i två år. Men livet förändras mycket när man är ung och man håller på att växa upp :)



All lycka till dig i fortsättningen :)

2011-08-08 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0