SUSHI - NOT FOR ME

  2011-08-16 / 19:57:03 / emelie englund /
En bild på när jag, Emma och Felicia (Paulina står bakom kameran) satt på Sushi rastaurangen.
Efter massa krig kom vi tillslut fram till Sushi restaurangen och där käkade Felicia och Paulina, efteråt
gick vi till Subway där jag käkade, Sushi är inget för mig. Efter det flamsade vi runt lite här och var.
Gallerian bland annat. Efter några timmar på stan drog vi alla hemmåt. Jag har tryckt i mig två mackor
för jag har bara ätit Subway idag. Annars blir det en lugnt kväll, ska börja skolan imorgon, så måste för-
bereda mig :) Puss så länge!


pao

sv: aldrig babe, du om någon är <3

2011-08-16 @ 20:09:12
URL: http://werun.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0