SVAR PÅ FRÅGOR DEL 2

  2011-08-18 / 21:44:34 / svar på frågor /
vad tycker du är viktigt att ha i ditt hår för att det ska vara fint och fräscht? Jag använder mig inte utav så mycket nu för tiden. Har väl silikondroppar ibland och använder bra inpackningar. Kan du inte fota och visa hur dina rum ser ut? Titta bakåt i bloggen så ser du bilde r, har lagt upp ett par gånger. Men det kan jag göra någon dag då jag städat. hur gammal var du när du började ut och gå på fester, hur brukade du fixa dig? :) Hmm.. Jag var rätt ung, tror jag var 13, om inte yngre. Jag umgicks gämnt med äldre, så det blev som det blev.. Ja, hade förlängning och sminkade mig med foundation, puder, kajal och mascara. har du och johan gjort slut? :( Haha, ja! varför videobloggar du inte? :) Haha, det är inte riktigt min grej, jag tycker det är så pinsamt att prata in i en kamera och även höra min egen röst. Känns sådär.. hah! Vad är din naturliga hårfärg? Är du brunett i vanliga fall? Nej jag var blondin, jätte jätte ljus som yngre. Men har blivit mörkare blond genom åren. Men i vanliga fall är jag blondin. Hur sminkar du dig till vardags/till fest/? Det ser du på bilder, hah. Nej men jag sminkar mig rätt mycket, har kajal och ögonskugga, mascara och puder. Är du bra på att sjunga? Haha nej det är jag verkligen inte. Vad vill du bli i framtiden? Jag vill satsa på foto. Hur lång är du?1.63 kanske ? Har du gått upp i vikt sedan du kom in i puberten någonting? Haha gud ja ! jag började äta p-piller id 14 års åldern och gick då upp otroligt mycket i vikt. Hur ofta färgar du ditt hår? Hmm.. händer väl var andra månad. Hur många gånger har du färgat ditt hår? Alldeles för många gånger. Vilken hårfärg tycker du att du är snyggast i? Brunett. Hur många killar har du haft? Det har jag nog ingen koll på. Man har haft sina små fjortisförhållanden. Hur många har du legat med? Det är inget jag skriver här. Har du haft "trekant"? Haha nej! ÄLSKAR DIN BLOGG!! Kram Ebba Taaaaaaaack Ebba :) Vad tycker du om hos killar?  Sugen på en dejt aha jasså, trevligt ;) Jag gillar personlighet, omtänksamhet osv. Älskar killar med omtanke. vart bor du?? Haninge. vad tycker du om din nya skola :)?? Jag gillar min nya skola, helt klart. Hoppas på att folk är trevliga bara.


Anonym

Är du dum i huvudet eller? Du är mycket snyggare i blont. Och sluta färga ögonbrynen, det ser inte i klokt ut.

2011-08-19 @ 10:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0