MIN LÖRDAG

  2011-08-28 / 15:38:46 / emelie englund /
Kvällen började hos Emma Miding där alla käkade kräftor, jag åt som ni ser på 2:a bilden rostbiff
och potatissallad. Sen satt vi där, förkrökade lite och drog sen till Handen på en lokalfest där det var sjukt
mycket folk. Vi var där en stund, sen drog vi till Murra och sen hem. Jag hade mördarklackarna på mig,
så tog av mig dom och då hade jag inte mina extra skor med mig så jag gick barfota, hade börjat blöda
på hälsenan.. Var tvungen att ta buss in till Gullmarsplan för att byta till 893 och hoppa av i Vega. Träffade
en ap skumm grabb på bussen som snackade med mig, sen dog min lur, jag hade inga skor, det började
regna och där gick jag i shorts, linne och blöta strumpor. Det var inte sådär jätte roligt kan jag lova. Ett plus
i kanten var ju att min syster hade ställt sin cykel vid vägen och den tog jag och cyklade hem med. Kom hem
runt 4. Satte mig och skulle blogga men däckade rakt upp och ner på min datastol. Trött chey! Gick upp på 
loftet och la mig och sov. 

Idag blir det plugg som ni vet, städa rummet och sen ut och möta lite vänner!


Miding

Hahaha orkar inte vitlöksbröden.. :(

2011-08-29 @ 22:34:02
URL: http://miding.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0