blää

  2011-02-04 / 09:46:00 / emelie englund /

 
Den här otroligt snygga tröjan hittade jag på Zara för ett tag sen och blev kär. Går till kassan och ska betala, då var det ett litet litet hål som jag inte ens sett. Då får jag inte köpa den? Dom har inget rabattsyatem men vafan den va redan på rea och kostade bara runt en hundring. Men jag fick inte köpa den. Vafan är det för jävla system? Usch, jag hatar sånt här...



Anonym

kanske alltför personlig, men du handla mycket, jobbar du eller får du alla dina pengar från dina föräldrar?

jag är dansk, inte svenska - så ber om ursäkt för fel.

ps. älskar din blogg!

2011-02-05 @ 14:00:31
Anonym

emeeeeeeeelie, vart har du köpt skorna? as snygga!

2011-02-06 @ 16:33:23
URL: http://lnneass.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0