MER OM MIN FREDAG

  2011-02-06 / 19:35:00 / emelie englund /








 Lite fler bilder från i fredags, somsagt så fyllde Linus (killen i vit skjorta) år. 18 barre blev han så det firade vi genom att supa skallarna av oss allihoppa. Nej jag skojjar bara, vi tog det lugnt. Han öppnade presenter och damn va jag skulle skämmas om det var jag. Lösfitta, Clone a Willy, Sex leksaker och bara massa sånt, men man får väll tåla det när man fyller 18 ;)

Kvällen slutade för min del med att jag ramlade på arlset pga is och 14 cm klackar. PARTY ;) Haha sad but true och hem kom jag inte förnst runt 4 halv 5. Sorgligt nog... Mer detaljer kan jag tyvärr inte ge, men en trevlig kväll kan ni ge er som fan på att jag hade. En kväll att minnas ;) puss




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0