MY PLANS

  2011-02-15 / 20:56:58 / emelie englund /

Hejsan, Empa Svempa här ;)

Idag var jag i skolan, riktigt seg var jag idag. Men men, så är det vissa dagar.. Efter mötte jag  upp Johan&Abbe, vi drog till en tjejkompis till dom och spelade playstation, hah ;) Sen köpa mat och hem, lagade mat och nu är vi proppmätta. Sitter om Johan om jag missade att skriva det. Så så är det. Just nu är jag ensam hemma för Johan är ute och möter grabbsen, men det lider jag inte av ;) Då slipper jag ha någon som stressar mig från datan!!

Imorgon blir det upp tidigt för mig, börjar 10 över 8 och ska åka härifrån vilket tar en timme drygt. Lite mindre.. Så det blir o åka 7 för min del, party !!! Mina planer för morgondagen är att ta en fika med Elin Breime och dra förbi solarieörarna.

Min pudding, Elin !! (en av alla tre)



Anonym

vaa! ser ut som du jö.

2011-02-16 @ 22:10:06
URL: http://carryes.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0