NUTID

  2011-02-09 / 21:12:00 / emelie englund /
Haha kan inte sluta skratta inombords åt Johan när han ligger som en ål över sängen och försöker bädda rent. Lakan är inte riktigt hans grej. Trodde det eftersom han nästan alltid har bytt lakan när jag kommer dit. Men det måste vara hans mamma... Nu ligger han som en säl och suckar skiten ut sig. Han klagar och suckar och stönar. Nu är han skitsur för "hela tiden ska han bli sur för att jag ska blogga". Fan råå... Jag som nästan aldrig bloggar längre?
Haha aja, sängen är iallafall halvt bäddat så jag får väl fixa till det snart. Har gjort lite kex och ost som jag ska smaska på och hoppas på att det stannar kvar i magen... Usch ! Sen blir det nog en tidig kväll för mig ikväll för imorgon är det bara att tagga inför nationella som skrivs 8.30 imorgon. Bara att skriva på som fan. Uppsats i Svenska och i Svenska ska jag ha MVG så det bara skriker om det ;)


Anonym

vad söta ni är tillsammans! :)

2011-02-10 @ 20:37:41
URL: http://lilleve.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0