studiemotiverad tjej, hej hej !

  2011-02-24 / 08:53:36 / emelie englund /
Påväg till skolan med en varm choklad som ni ser i inlägget under ;) är lite nojjig i och med att idag är det två prov och kanske nationella för min del. Men det är bara att köra, jag här pluggat en hel del och sitter just nu på bussen och läser i min otroligt tråkiga so bok. Samhälle prov med geografi inräknat och sen ett matte prov, men det är lugnt för det är bara ett G prov för att ha en grund eller vad man ska säga till nationella . Skönt när den här dagen är över för imorgon är det lov ;) Tjiho !!! Berättar vad jag ska göra i ett inlägg senare som kommer upp runt 11 (tidsinställt) nu får jag hoppas att ni får en bra dag, är strax i skolan. Ha det gött. Kiss <3



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0