KÄRLEKENS DAG

  2011-02-14 / 19:56:28 / emelie englund /
Borde plugga, men har ingen lust.
Borde färga håret, men har fastnat vid datan.
Borde göra det som jag måste innan Johan kommer,
men som sagt.. Här sitter jag och lär sitta här ett tag till.
Idag är det som varenda lite bloggare skrivit om. Och vad gör man? Ensam eller inte? Does'nt matter,
Den här dagen är som alla andra, dock är det som Johan sa "Kärlekens dag !" Mysa med vänner, kille
eller familj? Whatever, bara det är kärlek runt omkring ;)
Som ni kaske förstår så ska Johan komma till mig sen, och vad jag ska göra för honom
får ni veta sen, för jag kan slå vad om att han står på jobbet och stalkar bloggen min för
att se om jag uppdaterat och skrivit något ;) Haha.. De brukar vara så ! Vill ge er en
massa kärlek och kramar på denna fina dag. Hoppas ni får en otrolig dag så får ni gärna
skriva en kommentar om vad du och din kärlek/dina kära har gjort tillsammans på alla
hjärtans dag, skulle vara kul för mig att läsa och bli lika glad som jag hoppats ni haft.
Ha en trevlig kväll så länge !
An oldie


Anonym

Har varit med mina närmsta tjejkompisar och ätit en massa gott och kollat på kärleksfilmer!

Får helt enkelt göra det bästa av sitvationen när man inte har någon pojkvän :D

ha en fin kväll!

2011-02-14 @ 20:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0