WERE ARE THEY?

  2011-02-22 / 20:33:07 / emelie englund /


Såhär såg min status ut imorse. Fan att bussarna jämt ska skita i att komma
eller vara försenade. Usch! Aja, kom till skolan sent (trodde jag) men så hade
man håltimme vilket både sög och var bra. bra för att jag - Kunde tagit en
senare buss & dåligt för att jag - Inte fick försening. Aja, började skoldagen
och slutade med att några från Fredrika Bremer hade föreläsning för oss.

Efter skolan åkte jag hem och pluggade lite, gjorde mat och även en kladdkaka ;) Har
även sökt gymnasium. Vilket känns otroligt skönt, har så mycket annat att göra så det
är skönt att en sak är avbockad. Just nu ligger min syster och pillar på mitt öra med
ögonlocken lite halv öppna sådär, Johan sitter också här och kollar på hockey -.-

Snart kommer Niklas och möter oss en stund ;)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0