BATH&RELAX

  2011-01-19 / 20:37:43 / emelie englund /
Tjenixen people !

Just nu sitter en halv grinig Emelie i badet medd huvudvärk. Extrem huvudvärk! 
Hade jag haft orken och skriva för 2-3 timma sen så hade ni fått världens mest 
gladaste inlägg för att en viss Empa Svempa fick MVG på sin redovisning, Engelska
läxförhöret gick super och So- provet bättre än jag trodde. Så ja, I was happy !!

Jag kom hem efter skolan och la mig i soffan, höll på att duna in men brorsan min
kommer springandes och hoppas på mig. Men jag lyckades somna iallafall :) Var
barnvakt en stund och nu sitter jag här ;) Skön fortsatt vecka, endast en inlämning.
Men sen ska vi inte snacka om nästa vecka, peuw jag får madrömmar bara jag tänker
på det.. Aja, nu ska jag bada klart och försöka fixa ett par inlägg sen kolla en film. Puss



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0