MY FUCKIG DAY

  2011-01-07 / 03:30:17 / emelie englund /
Hellou people, en sent-uppe-vaken-Emelie har vi här. Jag sov ju till sent på dagen idag och har legat i sängen i stort sätt all day long. Sist jag skrev här på lilla bloggisen min så låg jag hemma och lökade framför Heroes som btw är världens bästa serie (TIPSAR) ;). Sen kom papsen och hämtade mig och det blev mer tittade på Heroes och sen middag. Efter det var det bara att kuta till bussen och ta mig till min kära vän Elin som ni ser på bilden :) Där var även Jonna&Tessan så vi tog det lugnt, snackade och fixade oss lite. Bestämde oss för att dra ut och ta bussilussen till Handen och köpa godis vilket tillslut bara jag och Jonna gjorde. Dom andra drog på fekke. Så där stog vi, med bästisen Niklas och även Magnus. Efter det åt Jonna M'c Donken och vi åkte runt lite här och där. Sen blev jag hemskjutsad ! 

Min dag i detaljer, hah no sorry dudes inte ens i närheten men ungefär det har jag gjort idag.
Nu: ligger i sängen och lyssnar på Your Call med Secondhand Serenade.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0