MY ROOM

  2011-01-04 / 19:49:37 / emelie englund /
Såhär har jag fixat mitt rum nu, det är inte 100 klart, lite små skit att göra men jag börjar bli riktigt nöjd. Dock såg tvn grymt liten ut på den tomma väggen, det ska fixas !


Anonym

måste bara säga att ditt rum är grymt snyggt & jag älskar din blogg! :)

jag har en fråga, klädstången som du har.. är den bra? tycker du att det är bättre med den än en garderob? för jag jag funderat ett tag på att skaffa en men är inte riktigt säker..

kram

2011-01-05 @ 13:12:00
Anonym

fint rum, skulle inte du kunna skriva mer om din vägg där man kan skriva o sånt? skulle bli jättetacksom för svar för e intresserad utav att göra samma med min vägg, tacktack på förhand

2011-01-05 @ 17:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0