TACK FINISAR

  2011-01-20 / 16:08:00 / emelie englund /



Bra skoldag, den gick hyffsat snabbt och allt fungerade väl som det skulle. Dock har jag
en förklaring till gårdagen... Ingen uppdatering pågrund av att min äckliga data har fått
virus, samma virus som förut dock försvann det av sig själv då så jag får hoppas på att
det gör det nu med. Därav no update ;) Sitter just nu på morsans data och vet inte hur
mycket jag kommer sitta här, har en Spanska uppsats att skriva sen är jag cool för den
här skolveckan som iförsej är slut imorgon. Gud vad det går fort :o Sen ska vi som sagt
inte tala om nästa vecka.. Usch !

Aja, jag vill även säga tack till alla fina komentarer om tips till skola osv. Känns fortfarande lite
sådär i och med att jag får börja välja snart. Men jag får kika lite på skolorna ni tipsade mig om!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0