A DREAM COME TRUE

  2011-06-25 / 21:18:00 / emelie englund /
Hellou ! Hoppas ni alla hade en trevlig midsommar. Jag firade den hos mig med lite vänner.
Har inte så mycket mer att säga, är bakis, trött och seg som fan efter att ha hängt i soffan
hela dagen/kvällen. Johan är uppe och handla lite behövligheter och sånt :)
Ska städa i ordning lite. Nu är det bara tre dagar kvar. Sen sitter jag på planet med min
älskling påväg till Mallorca. Våran dröm går i uppfyllelse ♥


Charlotte Persson

Goddag! vad rolig din blogg verkar vara. lär med all säkerhet läsa dina inlägg lite mer! =P Ha en kul dag =P

2011-06-28 @ 00:53:58
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0