GÅRDAGENS I STAN MED EMSI

  2011-06-04 / 10:46:32 / emelie englund /
Igår åkte jag och Emma in till stan och satan i helvete vad det var varmt. Jag klarade inte av
att vara kvar där efter jag köpt en klänning och Emma åt. Vi köpte även jordgubbar. Sen blev 
det tyvärr hemgång. Jag höll på att svimma alltså.


Efter man suttit på en as het buss till Haninge igen så gick jag till Elin. Vi tog det lugnt och jag somnade.
Sen gjorde vi mat tillsammans med hennes syster och fixade oss för att gå hem till mig och byta om och
hämta lite vin. Tog med det till Mackan där det var lite folk. Endast trevligt, vi spelade gitarr och sjöng lite :)
Sen vart det däremot sämst, Donken för mat och sen gick vi från Mårdvägen till Brandbergen, Lagom långt 
en fredagskväll med massa myggbett på köpet.. Därifrån åkte jag Romina och Elin till Elin och tog det lugnt tills min pojke var klar på krogen, mötte upp honom och vi gick hem tillsammans ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0