SÖNDAG = EMELIE DAG

  2011-06-19 / 13:31:00 / emelie englund /
(gammal bild)
Hellou ! Igår vart det en myskväll tills tjejerna skulle ut på annat och jag skulle hem till Johan. Åkte till
honom och vi kollade på filmen Herbie och somnade sen. Han jobbade idag, jag är ledig men åkte med
honom till Haninge, ville inte åka själv senare :) och nej vi har absolut inte gjort slut, du som fråga.
Kom hem som en blöt hund, kunde nästan krama ut håret ! Har legat i sängen sen dess och gjort mig en
toast, funderar på att gå upp till gymmet (säger alltid så, men har det iallafall i tanken ;) Eller så gör jag
mig ett bad och skrubbar hela kroppen och filar fötter osv. Tänkte fixa naglar och sånt skit, ha en Emelie
dag som jag alltid hade förut på Söndagar. Får se hur det blir !



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0