NO-LIFERS

  2011-06-22 / 02:42:19 / emelie englund /
Japp, här sitter jag på golvet och får håret mitt plattat. Jag får inte sova, haha skoja men med Elin
går det inte att sova. Hon är såååå rolig ;) Haha naaat. Skoja ! Skojade at jag skoja. Vi har inte så
mycket att göra så har klippt Elin lite grann och ska kanske klippa min lugg lite grann tänkte jag ?!

Annars då? Vad ska vi göra sen? Kanske lockar barret. Nej nu blir det bara en massa vamsel och en
övertrött Emelie . Mohahaha !


FowZie ♥ ~ pojkfixerad Eskilstunabo

minilördag idag då! men ändå fredag (midsommarafton) man satsar på! (: vad har du för planer `?

2011-06-22 @ 14:55:26
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Carro

Älskar din blogg, läser den varje dag :)

Men vad står eemsn för egentligen?



Ha det kanon :)

2011-06-22 @ 18:08:39
alicia f'

Duvet videon som är skitgammal när du sätter i din hårförläning. vart köpte du det håret? skittacksam för svar. PUSSSSSS

2011-06-23 @ 00:57:36
URL: http://aalucia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0