CHILL MORGON

  2011-03-31 / 10:09:37 / emelie englund /

Hej hopp :)

Jag sitter hemma hos min pojkvän, eller oss kan man säga. Börjar sent idag så det blev en chill morgon
med ett jävla slit om att få in alla bilder, kunde inte ladda upp så fick göra det på Facebook och kopiera
hit. Aja, Älsklingen drog tidigt imorse och då satte jag mig här. Har kikat lite och börjat svara på komen-
tarerna jag får utav er genom att skriva i era komentarfält. Är det en bra idé? Jag kan inte svara på alla
i inlägg, der blir så mycket då !

Ska strax ta en dusch och börja göra mig i ordning. Skolan känns rätt meningslös, har ungefär 1 timme
och 45 minuter skola. Aja.. Efter skolan åker jag in till stan och kikar runt lite med min älskling. Han ska
köpa nya skor eftersom jag pajjade hans :(



sara

fina ni är !

2011-03-31 @ 18:16:50
URL: http://ssarissa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0