I GIVE UP

  2011-03-15 / 18:41:59 / emelie englund /
Nej nu har jag suttit för länge och jag har nationella imorgon och det är skolans fel att vi inte har kunskaper och fucking Biologi för vi har haft 6 olika No-lärare plus att vi bara haft sexualkunskap under hela Högstadiet. Och på NP kan det komma VAD SOM HELST och det är deras problem att dom inte lärt ut rätt kunskaper osv. Så jag orkar inte rå plugga och det har dom inte bett oss om heller. Så fuck off !

Har legat hemma sen jag sluta skolan och precis ätit mat. Nu ska jag träffa Niklas och company. Hörs ikväll!
Slumpad bild !


Anonym

söt du är! ;)

2011-03-15 @ 19:27:24
Anonym

å herreguuud vad vacker!!!

2011-03-15 @ 20:55:28
URL: http://johanaprasad.blogg.se/
Anonym

chacha! Har du läppförsrtoring eller är dina fina läppar naturliga gmn???

2011-03-15 @ 20:59:30
URL: http://littlelovely.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0