IGÅR - TYRESÖ

  2011-03-20 / 15:55:52 / emelie englund /
Igår vart det utgång och vi började och slutade i Tyresö. Dit åkte jag Elin&Anna och sen kom det flera
brudar. Dar sattvi och hade det trevligt. Runt 1 började vi dra oss för det började bli riktigt segt. 1 och en halv
nästan 2 timmar tog det för mig att komma hem. Kul :) Johan hoppade på min buss så vi åkte hem tillsammans.


Nu ligger jag i sängen, vaknade för några timmar sen. Johan är på jobbet och jag får höra av alla att det är värsta vädret så ligger jag här i sängen, känns värdelöst. Men jag orkar inte göra något. Jag såg även en film när jag vakna. Buried heter den och det var ingen hit alltså. Handlar om en kille som är levande begravd och man får bara se när han ligger i kistan. Så det var lite sådär. Nej have to do something..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0