LOVE THIS DAY

  2011-03-04 / 11:02:08 / emelie englund /
Idag är det den 4:e Mars. Skulle vart min och Johans 17 månaders dag. Om vi hade hållt ihop såklart.
Nu blev vi ju tillsammans 27:e februari. Dock kommer vi alltid ha "vart tillsammans" i ungefär ett och ett halv år.
Jag har aldrig mått bra utan honom, därav har vi alltid tärffats, haft kontakt och vart som tillsammans, men inte bekräftat. Men jag vet inte hur man ska säga om någon frågar "Hur länge har ni vart tillsammans?"
Det ni inte vet är att jag har träffat Johan i flera månader, men velat vänta. Och se. Nu är det vi och jag väljer
att säga att idag har vi vart tillsammas i ett år och 5 månader :)

En gammal bild på oss från i somras.


Anonym

Grattis =)

2011-03-04 @ 14:38:32
URL: http://nattiizen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0