SÅDÄR JA

  2011-03-11 / 10:54:19 / emelie englund /


Sitter hos Johan , börjar 1 idag men ska dit tidigare för att äta lunch i skolan.
Sen blir det prov vilket jag absolut inte är taggad till. Kan ingenting, har inte haft
lärarn på ett tag vilket betyder att vi inte kan få den hjälp vi behöver, så det
suger ! Sen efter det är det So, och där kollar vi film i 30 minuter sen slut för
dagen :)

Resan igår va ap rolig, skidor är kul när man kommer in i det,
när vädret är på topp och backarna är bra. Tjiho :) Sen måste
jag tilllägga att jag har världens värk&träningsvärk i hela bodyn
ryggen, hela benen, armarna osv. Men det betyder inget annat
än att det var bra träning right ? ;) Haha nej dags för att börja
fixa mig i ordning, vi hörs något senare eller på bussen maybe?




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0