SVAR PÅ TAL

  2011-03-15 / 18:34:37 / svar på frågor /
Hej, hur sa du till dina föräldrar att du måste ha bh??
svar: Hmm... Helt ärligt, jag minns inte. Och nu fick jag dåligt samvete påtal om något annat,
här sitter jag och skriver om hur jag festar och har bilder med alkohol så sitter det några 
småttingar som inte ens har bh och läser :( dåligt samvete.. Menar inget illa mot er/dig, jag verkar ju va
en "jättebra" förebild då? hmm... Aja, jag tror faktist att jag gick och köpte min egna färsta bh, det
var en snobben btw.
hihi ! Och sen kunde inte mamsen säga så mycket, jag fick bröst rätt tidigt så? 
Hur klarar du av att inte bry dig om vad folk tycker om dig? är du nöjd med din kropp?
svar: Hur? ja du, man koplar bara bort. Inge svårare än så. Jag tog åt mig av vareda liten grej förut men insåg
att "såhär kan jag inte hålla på?" sen gjorde jag lite grövre saker än att bara ta åt mig. Vilket jag nu ångrar
och mår dåligt över. Man gör dumma saker och det ångras vid äldre ålder. Och jag har en pojkvän som har 
stärkt mig något otroligt, han säger alltid till mig hur vacker och fin jag är. Att jag är perfekt för honom och han
blev arg förut när jag pratade om hur tjock jag var. Sen har jag själv insett att det är såhär jag är. Jag väljer
själv om jag vill unna mig gottigott på kvällarna vilket jag gör. Alldeles för mycket ! Ja jag är nöjd, sen skulle
det inte sitta fel om man blev lite "fastare" haha om man nu får säga så vid 15 årsålder. Låter som när en 
kärring börjar bli skrynklig och hängig . Och mage&ben skulle jag kunna ta bort lite "hull" som jag så fint kallar
det. Men vafan, skitsamma. Palla kriga ;) Du är fin, precis som du är. Glöm aldrig det !!



Hej, jag undrar hur många besökare du har per dag. Måste också säga att din blogg är skitbra ! <3
svar: Jag har faktist precis samma antal fortfarande sen långt tillbaka. 700-800 per dag.
Sen vissa dagar går det strax under 700 och ibland över 900. Men runt där ;) Tack så mycket ♥


Anonym

Vi alla är ju olika, du är kurvig och det ÄR SNYGGT. Alla kan inte se likadana ut, right. Så rätt att du är nöjd för den du är för det ska du verkligen vara!

2011-03-15 @ 20:39:09
Anonym

åh tack för svar! gud vad fin kropp!

2011-03-15 @ 21:28:06
Anonym

CAMELTOE

2011-03-16 @ 08:26:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0