THE KEY'S?

  2011-03-22 / 17:33:39 / emelie englund /
Hejsan !

Idag flöt skolan på och den slutae med NP i No-labb. Det gick rätt bra faktist, hoppas jag
gjorde rätt :) Sen tänkte jag vara duktig och åka direkt hem efter skolan vilket jag gjorde
och kommer till dörren efter byte av två olika bussar. Ingen nyckel.. KUL ! Den gav jag 
till Johan imorse så han kunde låsa. Smartass ! Så jag satte mig vid busshållsplatsen som
ligger 1 minut ifrån mig och ringde runt till familjen, pappa når jag inte, lossas mamma hon
kommer inte förnst 6 och syster svarar inte. Där satt jag med 5 % och sen dog den, JAA !
Då va det bara att börja traska, hade ändå inte bättre för mig så jag gick och då kom pappa.
Kom in och har pluggat lite, vart med lillen som jag inte träffat på 3 veckor nästan. Nu blir
det mat och inte bara det, kyckling och ris. Mums sådär en Tisdag ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0