ÅNGEST

  2011-11-27 / 23:20:49 / emelie englund /
Ingen uppdatering pga. planer hela helgen. Har varit ute och supit fredag och lördag och båda kvällarna var super roliga. Annars har det inte hänt speciellt mycket. Har gjort en hel del bra saker och löst dom problem jag haft. Så det är skönt. Hade lite ångest imorse då jag vaknade klockan 2. Sen har jag bara legat och degat i soffan dom timmar jag varit hemma. Men det måste man får göra någon gång :)

Ny vecka imorgon, och det betyder jobb och antagligen en hel drös med nytt i skolan. Till slutet kommer nationella också, men det löser sig. Allt löser sig! Nya tag bara. Sov morgon till halv 12 imorgon och efter det blir det Nacka Forum tillsammans med pojken. Annars? Inga mer planer förutom att plugga i stort sätt. Sen resten av veckan har en massa händelser. Men det tar vi då. Nu ska jag kolla på film och sova. Puss och kram.
Skorna är dina för 499 ;- på Din sko



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

design av: joannalicious
RSS 2.0